Chociaż to właśnie sieć daje nam możliwość wymiany nie tylko poglądów, ale i przesyłania sobie wielu produktów, prowadzenia konwersacji, ustalania szczegółów realizacji i projektów, a także zyskania oglądu na to, jak będzie wyglądać finalny produkt, to jednak nie wszystko da się przesłać przez pocztę elektroniczną. Dziś poczta tradycyjna spełnia te same funkcje, co kiedyś, jednak korzystamy w niej w nieco inny sposób. Jak natomiast sprawdzają się koperty… ale w biznesie?
Wysyłka kluczem do zdobycia serca klienta
Jak to się mawia – nie oceniaj książki po okładce. Liczyć się dla nas powinna zawartość. W pięknym opakowaniu nie zawsze otrzymujemy to, na co liczyliśmy. Odbiorcy, czyli każdy stający po stronie klienta, liczą jednak na efekt wow, który rozpoczyna się od opakowania. Rzecz jasna to najciekawsze nie uratuje sytuacji, gdy zawartość zostanie dostarczona w stanie naruszonym, a przy okazji będzie odbiegać od tego, co było oferowane online. Można jednak takich sytuacji uniknąć.
Z pomocą przychodzą koperty, i choć wydaje się, że mówimy o bardzo zwyczajnym, uniwersalnym produkcie, to różnorodność może zaskoczyć. Co więcej, właśnie tę różnorodność warto wykorzystać celem wyjścia naprzeciw konkurencji. Kolorowa koperta, a może tradycyjna – biała, ale ciekawie oznaczona przez firmę? Każdy pomysł, który można przelać na warstwę koperty, a który jest w stanie zainteresować, zwrócić na siebie uwagę i przy tym pasuje do produktu czy danej branży, ma szansę się obronić.
Zwykła koperta papierowa
Najtańsza, uniwersalna, dostępna w różnych rozmiarach – biała koperta, w którą pakujemy listy, kartki z podróży, choć nie tylko. Pod względem ekonomii, nie można jej nic odebrać, jednak na tym lista zalet – przynajmniej dla firm, zwyczajnie się kończy. W takiej kopercie nie prześlemy dokumentów do odbiorcy, bo łatwo o zniszczenie czy narażenie na działanie warunków atmosferycznych. Ze względu na brak wytrzymałości i odporności na uszkodzenia, a przy tym niewiele miejsca dostępnego wewnątrz, pakowanie jakichkolwiek artykułów, które grubością, rozmiarem i wagą przekraczają kilka kartek papieru, niestety mija się z celem.
Białe koperty bez żadnych dodatkowych wzmocnień, pozostawmy na wspomniane listy czy kartki z podróży. A co dla biznesu?
Koperta bąbelkowa na czele!
Koperta bąbelkowa w rozwiązaniach biznesowych wydaje się nie mieć sobie równych. To możliwość oszczędności, które są przecież tak ważne dla wszystkich przedsiębiorców. Małe, średnie i duże firmy zawsze zmagają się z mnogością inwestycji, ze wzrastającymi kosztami, stąd tam, gdzie jest to możliwe, szuka się miejsca na niższe koszty.
Zwyczajna koperta, ale wewnątrz wypełniona arkuszem folii bąbelkowej, dostępna np. w E-hurtownia-opakowan.pl. Tym samym, który od dawna znajduje swoje miejsce w transporcie, i to z powodzeniem. Pęcherzyki powietrza doskonale amortyzują, chronią przed upadkami, przypadkowym naciśnięciem, a niekiedy nawet zgnieceniem. Osoby zajmujące się dostarczaniem przesyłek, nie wiedzą, co znajduje się w środku. Nie oceniając ich postępowania z przesyłkami, które trafiają do odbiorców, trzeba zaznaczyć fakt, że są różnie traktowane.
Ważne dokumenty, katalogi produktowe, próbki artykułów, delikatne i kruche towary. To wszystko ma dotrzeć do klienta w całości, nienaruszone, w takim stanie, by ten miał chęć zaufać firmie i ponownie do niej zwrócić się o kolejną realizację. Choć zawartość jest najważniejsza, to ta zewnętrzna otoczka potrafi przysporzyć klientów bądź sprawić, że ci odejdą do konkurencji.
Zabezpieczenie w postaci folii bąbelkowej wewnątrz koperty, daje również tę gwarancję, że nawet zewnętrzna warstwa narażona na wilgoć bądź zabrudzenia, w przypadku uszkodzenia czy przemoknięcia, nie spowoduje naruszenia zawartości koperty – wciąż chronionej folią pełną trwałych pęcherzyków powietrza.
Oko w oko z reklamą
Koperty bąbelkowe dostępne są w różnych rozmiarach i kolorach. Posiadają zabezpieczania w postaci stosownego sposobu zamykania, z paskiem klejącym, by otwarcie bez naruszenia nie było możliwe. Są zatem bezpieczne pod każdym względem, a oczy osób postronnych nie są w stanie dojrzeć tego, co znalazło się w środku koperty. Z kolei kolor, do tego firmowy nadruk to najlepsza okazja, by uwagę odbiorcy przykuć czymś więcej. Wyróżnić się w tłumie, wygrać z konkurencją, tak naprawdę niewielkim kosztem i równie małym wysiłkiem. W biznesie koperta bąbelkowa spełniać zatem będzie wiele funkcji i zdecydowanie warto na nią postawić.