Noc z Designem

_MG_5466Piękne i funkcjonalne nie oznacza drogie …

Po raz kolejny udowodnili to twórcy projektu Design Udomowiony. Kolejna, 6. już odsłona cyklu spotkań, tradycyjnie związanego z wyposażeniem wnętrz, w tym roku poszerzyła swoją formułę o inne, dobrze zaprojektowane i dobre jakościowo produkty, dostępne dla polskich Klientów. Serię wystaw, prezentacji i dyskusji z projektantami rozpoczęła 12 czerwca Noc z Designem.
– Dobry design to coś, co możemy mieć w swoich domach, bo jest w polskich sklepach. Żeby go „udomowić” wystarczy wyprawa na zakupy i przekonanie, że nie jest nam wszystko jedno, jakimi przedmiotami się otaczamy. Dobre wzornictwo oraz wysokiej jakości, oryginalne, funkcjonalne i estetyczne produkty nie są już na polskim rynku niczym nowym. Jednak zdecydowanie warto rozwijać naszą konsumencką świadomość, aby umieć je wyłuskać spośród setek dostępnych na rynku. Nie bez znaczenia jest tu też aspekt konsumenckiego patriotyzmu, kupując polskie produkty wspieramy bowiem rozwój polskiej gospodarki, dajemy impuls do tworzenia nowych miejsc pracy. Sprawiamy też, że z rynkową konkurencja wygrywają te firmy, które świadomie tworzą swoją dobrą markę i swoje produkty. Firmy, które przedkładają nasze zaufanie i przywiązanie do ich oferty ponad chęć szybkiego zysku – przekonywali organizatorzy.

DSC_0545
Jakość, ekologia, estetyka

W nurt dobrze zaprojektowanych i dobrych jakościowo produktów od początku działalności na polskim rynku – czyli od ponad 20 lat – wpisuje się firma Inoutic, produkowane prze nią profile okienne i produkty budowlane – uważane są nie tylko przez ekspertów, ale i tysiące zadowolonych użytkowników za jedne z najlepszych na świecie.

– Korzystamy z 75 lat doświadczeń w branży tworzyw sztucznych grupy Deceuninck, której jesteśmy częścią. Oznacza to m.in., iż nasza fabryka w Jasinie współpracuje z partnerami w Czechach i Niemczech w zakresie prac badawczych, kontroli produkcji czy innowacyjnych technologii. Od początku naszej działalności stawiamy na najwyższą jakość, ekologię oraz ciekawy design. Nie mogło więc nas zabraknąć na wrocławskiej Nocy z Designem – mówiła Agnieszka Chocaj, odpowiedzialna za komunikację marketingową w firmie Inoutic.

Na cieszącym się dużym zainteresowaniem gości stoisku Inoutic można było zapoznać się z ofertą cenionych przez Klientów na całym świecie energooszczędnych profili okiennych Eforte czy systemów tarasowych Twinson. Zwiedzający – zainteresowani zrównoważonym budownictwem i sposobami podwyższenia efektywności energetycznej swoich domów – mogli również spotkać się z ekspertami Inoutic i zasięgnąć ich porady w tym zakresie.

– Takie spotkania, z „żywym” odbiorcą naszych produktów jest dla nas niezwykle cenne. Z jednej strony mamy okazję zaprezentować naszą ofertę, która w niczym nie ustępuje zagranicznym produktom z najwyższej półki. Z drugiej strony – z pierwszej ręki uzyskać informacje, co dla naszych potencjalnych Klientów jest ważne i czym kierują się przy wyborze produktów, które będą towarzyszyły im na co dzień, przez wiele lat. Mnie osobiście cieszy fakt, iż prezentacja polskiego designu cieszy się takim powodzeniem. To świadczy o tym, iż nasi rodzimi projektanci mają do zaproponowania wiele ciekawych, innowacyjnych rozwiązań. Czas pokazać światu, że polski produkt naprawdę znaczy dobry – podkreśliła Agnieszka Chocaj.