Do czego wykorzystać powiadomienia SMS?
Głównym założeniem automatycznych powiadomień SMS od Setpin.pl jest dostarczenie najważniejszych informacji, które usprawnią proces rezerwacji, zameldowania i wymeldowania gościa. Bezpośrednie dotarcie do odbiorcy z pewnością docenią miłośnicy nowych technologii, którzy rzadziej korzystają z np. skrzynek pocztowych.
Szeroka funkcjonalność automatycznych powiadomień SMS umożliwia wysyłanie, m.in.
- Wskazówek dotyczących dojazdu – ze szczególnym wskazaniem komunikacji miejskiej lub konkretnych wytycznych, dzięki którym gość bez problemu dostanie się do docelowego miejsca.
- Kontakt z hotelem – dzięki powiadomieniu masz pewność, że gość otrzyma prawidłowy adres kontaktowy, łatwiej dostanie się do obiektu i w przypadku pytań – zadzwoni do recepcji.
- Prośba o pozostawienie recenzji lub opinii – w ten sposób zyskasz rekomendacje, które wykorzystać możesz na swojej stronie internetowej, wizytówce czy u pośrednika rezerwacji np. Booking.com.Informacje o posiłkach – poczynając od godzin serwowania śniadań i obiadokolacji, jak i tworzonego menu czy występujących alergenów.
- Inne – powiadomienia umożliwiają Ci tworzenie szeregu komunikatów, dzięki którym gość czuje się „zaopiekowany”. Docelowo w wiadomościach podać możesz: kod do elektronicznych zamków (tutaj więcej informacji), hasła do Wi-fi, obowiązujące ceny biletów, lokalizację okolicznych atrakcji i sklepów spożywczych.
W tworzeniu powiadomień warto pamiętać, że istnieje cienka granica pomiędzy dostarczaniem cennych informacji, a spamowaniem zbędnymi komunikatami. Wykorzystuj więc tą funkcjonalność w sposób przemyślany, dostarczając w ten sposób wyłącznie najważniejszych i przydatnych informacji.
Zalety powiadomień SMS?
Powstałe powiadomienia SMS to połączenie automatyzacji, nowych technologii i szeregu innych, dodatkowych funkcjonalności (dowiedz się więcej), które mają realny wpływ na obsługę i zadowolenie gości. Rozwiązanie to niesie za sobą szereg zalet – w tym:
- Automatyzacja – system wysyła powiadomienia w sposób automatyczny do docelowych gości. Dzięki temu nie musisz „ręcznie” ustawiać wszystkich wiadomości, mając tym samym pewność, że powiadomienie trafi do docelowego odbiorcy, w określonym przez Ciebie czasie. Ta prosta mechanika powoduje, że możesz całkowicie skupić się na innych ważnych obowiązkach.
- Profesjonalna obsługa – współczesne badania jasno wskazują, że goście hotelowi wyjątkowo mocno cenią profesjonalną i rzetelną obsługę. Przeprowadzane badania od 2012 roku regularnie potwierdzają, że turyści, są w stanie zapłacić 20% więcej za obsługę, która rozwiązuje ich problemy i spełnia potrzeby. W ich oczach to właśnie jakość jest najwyższą wartością.
- Szybki kontakt – celem powiadomień SMS jest szybki i bezproblemowy kontakt z gościem, który w ten sposób zyskuje najważniejsze informacje – i to bez konieczności logowania i sprawdzania poczty lub wykonywania połączeń telefonicznych.
- Samoobsługa – wpływa na wygodę gości, którzy w ten sposób mogą zameldować się w obiekcie o każdej, dowolnej porze. Wszystko to dzieje się przy pomocy urządzenia mobilnego, który ze względu na popularne, nowe technologie, wykorzystywany jest na lotniskach czy w bankach. Klienci więc są przyzwyczajeni do takiej formy i niezwykle chętniej z niej korzystają.
- Oszczędność – zarówno pieniędzy, jak i czasu, który normalnie przeznaczylibyśmy na wykonywanie połączeń lub masowe wysyłanie maili do gości.
Tekst: ICM Software
artykuł sponsorowany