W ramach przygotowań do VII Kongresu Stolarki Polskiej odbyło się spotkanie Rady Programowej, która odpowiada za program merytoryczny wydarzenia. Ustalono, że w tym roku uczestnicy Kongresu będą rozmawiać o perspektywach rozwoju branży stolarki budowlanej w kontekście 2021 roku, o handlu elektronicznym, a także roli Internetu w budowaniu marki oraz wizerunku przedsiębiorstwa.
Spotkanie Rady Programowej, które odbyło się 12 lutego 2016 roku w siedzibie Związku POiD w Warszawie, było bardzo owocne. W toku dyskusji, członkowie Rady uzgodnili, że podczas VII Kongresu Stolarki Polskiej realizowane będą dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poświęcony zostanie perspektywom rozwoju branży stolarki budowlanej w kontekście roku 2021. W ramach tego bloku uczestnicy Kongresu porozmawiają m.in. o tym, czy polscy producenci stolarki, a także odbiorcy ostateczni są świadomi zmian w zakresie energooszczędności wyrobów i czy są na nie przygotowani.Drugi blok kongresowy dedykowany będzie roli Internetu w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstw z sektora stolarki budowlanej. Omówione tu zostaną również różnorodne aspekty dotyczące handlu elektronicznego oraz funkcjonowania firmy w sieci.
Program merytoryczny VII Kongresu Stolarki Polskiej dopasowany został do oczekiwańbranży i odpowiada stojącym przed nią wyzwaniom. – Staramy się, aby tematyka Kongresu była jak najciekawsza, a jego uczestnicy mieli poczucie dobrze spędzonego czasu. Ufam, że wspólnie z członkami Rady Programowej wypracowaliśmy stojący na wysokim poziomie program merytoryczny – mówi Edyta Petecka, Prezes firmy PETECKI, Przewodnicząca Rady Programowej. W ramach tegorocznej edycji Kongresu odbędą się również obchody jubileuszu 20-lecia istnienia w Polsce organizacji branży stolarki budowlanej.
W skład Rady Programowej VII Kongresu Stolarki Polskiej weszli: Edyta Petecka (PETECKI) – Przewodnicząca Rady Programowej, Monika Łastowska (Aereco), Bożena Ryszka (Aluprof), Małgorzata Walczak-Gomuła (ASM Centrum Badań i Analiz Rynku), Janusz Komurkiewicz (Prezes Zarządu Związku POiD, Dyrektor Marketingu FAKRO), Robert Geryło (Instytut Techniki Budowlanej), Katarzyna Kozłowska (Krispol), Andrzej Parzonka (oknonet.pl), Jacek Woźniak (Porta KMI Poland).
Zapraszamy do udziału w VII Kongresie Stolarki Polskiej, który odbędzie się 19 maja 2016 roku, w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance.